четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Кратко въведение

Тази година (2014) с мъжа ми предприехме мечтата за всеки български турист, маршрутът пресичащ цяла Стара планина по дължина - от връх Ком до нос Емине, част от международния туристически маршрут Е3. Няма да се впускам в разкази за преживяното, до толкова до колкото те няма да бъде от полза за хората, които желаят да тръгнат по същия път. В последващите публикации ще споделя нашият опит и ще се опитам да улесня подготовката и максимално да информирам за отсечки, хижи, вода, екипировка и други важни моменти от пътуването. Трабва да отбележа, че го направихме непрофесионално, като най-обикновени туристи, без водач, без да познаваме и 2 метра от маршрута, без дори  сериозна физическа подготовка, но бяхме добре информирани предварително и с подходяща екипировка и разполагайки с много време.

   

Ако съм пропуснала нещо или не сте съгласни с мен, чувствайте се свободни да питате и коментирате под публикациите. Ще се опитам да помогна и отговоря на всички до колкото ми го позволяват знанията и опитът.

Също така ако се интересувате от началото на Е3, по-известно като Камино де Сантиаго, може да посетите блога ми по темата http://cdesantiago.blogspot.com/ , където ще намерите много полезна информация за подготовката и пребиваването там.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар